Маркетплейс для онлайн торгівлі, для кожного товару буде свій. Це залежить від різних факторів (попит, пропозиция, спеціалізація платформи, тощо). В даному дослідження ми продемонструємо на прикладі ринку купальників, переваги та недоліки ключових платформ.
Коли продавати купальники?
Логічно буде припустити, що влітку, та в період зимових відпусток. Але в які саме місяці?

В цілому видно, що майже 50% від загального попиту приходиться на червень та липень. Але також високий попит на купальники і в квітні-травні. Як мінімум в квітні траві, ви вже можете здійснювати закупівлю цього топового товару для перепродажу. А якщо ви бажаєте дізнатися які саме купальники будуть користуватися попитом? То можете написати на наші контакти і ми проведемо таке дослідження.
Де продавати такий товар, як купальники?
Якщо із сезонністю +/- все зрозуміло, то друге питання яке нас цікавить, це вибір кращого маркетплейсу для онлайн торгівлі. За логікою, це повинен бути маркетплейс із високим рівнем попиту на купальники.

Дана діаграма дає змогу зрозуміти, що найчастіше гугл перенаправляє людей (які бажають купити купальники) на Shafa.ua, трохи менша кількість запитів приходиться на Пром та Розетку (34,5 тис та 30,5 тис). В той же час на ОЛХ приходиться лише близько 10 тис запитів.
З одного боку це дає змогу зрозуміти, що краще продавати на Промі або Шафі, але виникає інше питання. А який рівень конкуренції на цих маркетплейсах?

Дана діаграма наочно демонструє, чому Шафа лідер за запитами, а ОЛХ аутсайдер. На Шафу переходить в 4 рази більше клієнтів, але в 7 разів більша кількість товарів. Що формує необхідність розрахунку співвідношення товарів та потенційних покупців.

Таким чином можна зрозуміти, що рейтинг маркетплейсів на яких найвигідніше торгувати купальниками в Україні має вигляд:
- Розетка — 2,2 товари на 1 потенційного клієнта
- ОЛХ — 3,9 товари на 1 потенційного клієнта
- Пром — 4,8 товари на 1 потенційного клієнта
- Шафа — 7,3 товари на 1 потенційного клієнта
На даному етапі дослідження можна зробити висновок, що найбільш вигідно продавати купальники на Розетці та ОЛХ. Але якщо ви активно проводите рекламні кампанії на маркетплейсах, треба дослідити і цю можливість.
Кращий маркетплейс для онлайн торгівлі купальниками
Слід зрозуміти, що незважаючи на десятки тисяч товарів, прямий трафік (клієнтів) залучає невелика частка товарів.

Як видно з діаграми, якщо пропозиція на цих маркетплейсах складає десятки і сотні тисяч товарів (купальників). Але прямий трафік залучають 1-3 тис сторінок. Це сторінки товарів:
- які якісно адаптовані під SEO пошук
- які мають найдовшу історію (тобто продавець продає ці товари цілий рік)
- ну і опосередковано на активність їх відкриття впливає рекламний трафік (рекламні кампанії в Гугл, ваші та платні послуги реклами на самому маркетплейсі)

Фактично лише 1-3% товарів (в даному випадку купальників) від загальної кількості пропозиції отримують прямий трафік (потенційних клієнтів) із мережі Гугл. Це окремо додає ваги контекстній рекламі. Бо сотні тисяч товарів на маркетплейсі співвідносяться з кількома тисячами пошукових запитів (в сфері купальників).

Таким чином можна визначити, що якщо ви ефективно налаштували пошукову оптимізацію, ваших товарів, а також безперервно продаєте дані товари (купальники). До того ж активно проводите рекламні кампанії, найбільш доцільно буде торгувати купальниками на Розетці та Промі.
Якщо ви не заморочуєтесь SEO, а просто масово продаєте товари. Тоді в сфері купальників для вас найкращий варіант це Розетка та ОЛХ.
В будь якому разі не забувайте про те, що на Розетці у вас також буде дуже сильний конкурент (сама Розетка)
Хочете дізнатися більше про найкращий маркетплейс для онлайн торгівлі?
Бажаєте отримати більш детальне дослідження? Або вас цікавить інша ринкова ніша?
Напишіть нам в Telegram або WhatsApp, більше контактів на сторінці Контакти