Маркетингові дослідження в бʼюті-сфері

Маркетингові дослідження в бʼюті-сфері, аналіз ринку, аналіз конкурентів і розробка стратегій для салонів краси, косметологічних клінік, виробників і постачальників косметичних послуг та продуктів

Роль аналізу в б'юті-сфері?

Необхідність використання

У сфері краси, де тренди швидко змінюються, а конкуренція зростає щодня, роль маркетингової аналітики є ключовою для сталого розвитку бізнесу.

Маркетингові дослідження в бʼюті-сфері дозволяють краще розуміти потреби клієнтів, визначати найбільш затребувані послуги, адаптувати цінову політику та знаходити ефективні канали просування.

На основі глибокої аналітики розробляються дієві стратегії для збільшення прибутковості, підвищення лояльності клієнтів та розширення ринку.

Переваги використання:

Дослідження в б'юті сфері - етапи

1

Консультація

Обговорюємо ваш бізнес (салон, клініка, бренд, студія), цілі та завдання дослідження.

2

Планування

Розробляємо план: цільова аудиторія, тренди, конкуренція, формати аналізу.

3

Дослідження

Вивчаємо ринок, конкурентів, попит на послуги/продукти, поведінку клієнтів.

4

Результати

Надаємо звіт із висновками, нішами для росту, ціноутворенням і стратегією просування.

Наші послуги для б'юті проектів

Аналіз ринку

Конкурентний аналіз

Бізнес-планування

Стратегія маркетингу

Стратегія реклами

Бізнес-модель

Успішні кейси в б'юті сфері

Маркетингове дослідження ринку натуральної косметики

Ринок натуральної косметики

Допомогли американському бренду натуральної косметики вийти на ринок Німеччини
Маркетингова стратегія манікюрного салону

Запуск нового манікюрного салону

Розробили комплексну маркетингову стратегію для нового манікюрного салону
Сформували 3 нові найбільш прибуткових напрями для  київського салону краси
Маркетингові дослідження в бʼюті-сфері​ - генерація ідей в сфері beauty-бізнесу

Генерація ідей в сфері beauty-бізнесу

Готові до росту вашого б'юті бізнесу?

Залиште заявку та отримайте безкоштовну консультацію від наших експертів

Прокрутить вверх